مجله معماری رینو

رینو / ​مجله / ادامه مطلب

معماری خانه‌ رونالدو در عربستان؛ زیبایی و شکوه معماری جدید

خانه رونالدو در عربستان

رونالدو بازیکن 38 ساله پرتغالی یکی از ستاره‌های دنیای فوتبال در عصر حاضر به شمار می‌رود. چندی پیش و بعد از نا امید شدن از فتح جام جهانی خبر‌ها و شایعات زیادی در مورد پیوستن رونالدو به النصر عربستان وجود داشت و سرانجام این بازیکن پرتغالی به تیم النصر عربستان پیوست. با این حال رونالدو تصمیم دارد در سال‌های آخر به عنوان یک فوتبالیست در النصر به بازی مشغول شود. او در طی مصاحبه اخیر خود گفته بود، کار من با لیگ قهرمانان اروپا به پایان رسیده و من هر آنچه در توان داشتم برای لیگ قهرمانان اروپا گذاشتم، حال می‌خواهم با پیوستن به تیم النصر عربستان تجربه‌های جدیدی در قاره آسیا به دست آورم. با این اوصاف رونالدو برای پیوستن به النصر عربستان امکانات زیادی از طرف دولت این کشور به دست آورد از جمله آن‌ها می‌توان به خانه چند هزار متری در بهترین منطقه ریاض اشاره کرد. امروز هم ما در این مطلب از سایت گروه معماری رینو تصمیم داریم در مورد معماری و امکانات خانه رونالدو با شما صحبت کنیم؛ پس برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه همراه ما باشید!

 

خانه رونالدو

 

برای مشاوره رایگان بازسازی و طراحی داخلی  فرم مشاوره آنلاین  را تکمیل کنید تا مشاورین متخصص گروه رینو با شما تماس بگیرند.

 

ویژگی‌های خانه رونالدو در عربستان

همانطور که در مطالب فوق هم اشاره کردیم، خانه رونالدو در عربستان یکی از دستاورد‌هایی است که این بازیکن بعد از پیوستن با النصر به دست آورد. البته که رونالدو پیش از این هم در خانه‌ای مجلل زندگی می‌کرد، که همگی آن‌ها دارای معماری‌های خارق العاده‌ای بوده‌اند. این بازیکن با درآمد نجومی خود همواره بهترین امکانات را در اختیار داشته است. با این حال بعد از پیوستن او به النصر سرو صدا‌های زیادی در مورد خانه‌ای که دولت عربستان برای این بازیکن پرتغالی و خانواده‌اش فراهم کرده، وجود دارد.

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید ارزش قرارداد رونالدو با باشگاه النصر سالانه ۲۰۰ میلیون یورو است. یعنی هر ماه این بازیکن ۱۶. ۶۷ میلیون یورو از باشگاه النصر دریافت می‌کند، در صورتی که بخواهیم دستمزد او را به صورت روزانه حساب کنیم، باید بگوییم دستمزد این بازیکن در روز چیزی بیشتر از ۵۵۵ هزار یورو است. با این اوصاف رونالدو در هر ساعت بیش از ۲۳ هزار یورو و در هر دقیقه بیش از ۳۰۰ یورو دریافت می‌کند.

از دستمزد نجومی او بخواهیم صرف نظر کنیم به عمارت فوق لاکچری این بازیکن می‌رسیم، خانه‌ای که چیزی کم از یک کاخ سلطنتی ندارد. امکانات رفاهی فوق‌العاده این خانه در خبرگزاری‌های مختلف غوغای زیادی به پا کرده است و به طور کلی امکانات رفاهی شامل موارد زیر می‌شود:

 

۸ اتاق خواب

عمارت فوق لاکچری که در اختیار رونالدو و خانواده‌اش قرار دارد، تعداد اتاق‌های زیادی دارد. تعداد اتاق‌های خانه رونالدو از تعداد اعضای خانواده‌اش هم بیشتر است.

لابی

لابی بسیار زیبایی در این عمارت طراحی شده که می‌توان در آنجا میزبانی‌های مهم را انجام داد. سبک معماری که برای این عمارت بزرگ به کار رفته به گونه‌ای است که امکانات مختلف را در بهترین حالت ممکن در کنار یکدیگر قرار داده است.

 

حیاط خانه رونالدو

 

آب نما

از جمله امکانات این عمارت می‌توان به آب نما‌های زیبایی که در آن تعبیه شده اشاره کرد. آب نما‌هایی که به شکل بسیار زیبایی در قسمت‌های مختلف عمارت به کار برده شده‌اند، معماری عمارت را زیباتر نشان می‌دهند.

۳ ویلا

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید، در داخل عمارت لاکچری رونالدو سه ویلای بسیار زیبا با ویو عالی وجود دارد. تمامی این ویلا‌ها در اختیار رونالدو و خانواده‌اش قرار دارد. باور نکردنی است اما سه ویلا در این عمارت به شکلی طراحی و ساخته شده که چشم‌ها را خیره می‌کند. معماری مدرن این عمارت به همراه سه ویلایی که درون آن است واقعاً تعجب برانگیز و زیبا است.

 

استخر خانه رونالدو

 

استخر

ابعاد استخری که در خانه رونالدو وجود دارد، مشابه ابعاد یک استخر استاندارد برای المپیک است. با این اوصاف مطمئناً متوجه شده‌اید که استخر این عمارت چه تجهیزات و چه ابعادی دارد.

سوپرمارکت

در این عمارت یک سوپر مارکت اختصاصی تنها برای رونالدو و خانواده‌اش وجود دارد. البته به جز سوپر مارکت، یک فروشگاه اختصاصی هم در این قصر موجود است. با این حال بیراه هم نیست که بگوییم عمارت رونالدو با کاخ سلطنتی پادشاه عربستان رقابت می‌کند.

شهربازی

با توجه به علاقه فوق‌العاده زیاد رونالدو به فرزندانش، یک شهربازی کاملاً مجهز هم در این عمارت وجود دارد.

 

ماشین رونالدو

۵ ماشین اختصاصی

در خانه رونالدو ۵ ماشین اختصاصی هم وجود داشته که تماماً در اختیار او و خانواده‌اش قرار گرفته‌اند.

دو زمین فوتبال

دو زمین فوتبال برای انجام تمرینات رونالدو در این عمارت تعبیه شده است. زمین‌های فوتبال با چمن طبیعی پوشیده شده‌اند و در مناسب‌ترین محل عمارت قرار دارند، به نحوی که به معماری زیبای آن خدشه‌ای وارد نکرده یا از زیبای آن نکاهند.

زمین بسکتبال

حتی زمینی مجهز برای بسکتبال هم در عمارت رونالدو وجود دارد. شاید رونالدو تا پایان اقامتش حتی از این تجهیزات استفاده‌ای نبرد، اما وجود آن‌ها در این عمارت، آن را به یکی از لاکچری‌ترین عمارت‌ها در عربستان تبدیل کرده است.

 

زمین بولینگ

در بین تجهیزات عمارت رونالدو، مطمئناً نبود یک زمین بولینگ می‌تواند بسیار توی چشم باشد؛ از همین رو زمین بولینگی مطابق با آخرین استاندارد‌های روز دنیا وجود دارد.

میز‌های بیلیارد

مطمئناً با وجود میز‌های بیلیارد و دیگر امکانات رفاهی در این عمارت، حوصله رونالدو و خانواده‌اش به هیچ عنوان سر نمی‌رود و آن‌ها در هر لحظه می‌توانند از بهترین امکانات تفریحی بهره‌مند شوند.
 

رونالدو در باشگاه

 

۲ باشگاه بدنسازی

وجود باشگاه‌های بدنسازی به منظور انجام تمرینات بدنسازی برای رونالدو و خانواده‌اش کاملاً لازم و ضروری به نظر می‌رسد. همانطور که می‌دانید رونالدو تقریباً 38 ساله است و بازیکنی در این سن باید از شرایط جسمی مناسبی برخودار باشد، با این اوصاف طبیعی است که رونالدو برای خود و خانواده‌اش به باشگاه‌های بدنسازی مجهزی نیاز پیدا کند؛ از همین رو در خانه رونالدو دو باشگاه مجهز بدنسازی وجود دارد.

۳ رستوران

در این عمارت فوق‌العاده لاکچری سه رستوران هم وجود دارد که در این رستوران‌ها انواع غذا‌های آسیایی و اروپایی طبخ می‌شود.

 

خانه رونالدو در عربستان

 

ویلای لوکس با معماری مدرن

ویلاهای لوکس با معماری مدرن توجه هر کسی را به خود جلب می‌کنند. این نوع ویلاها به عنوان نمادی از زیبایی بوده و ترکیبی از هنر و علم معماری را به تجلی می‌رسانند. در سبک معماری مدرن معمولاً از پنجره‌های بزرگ و نورگیر استفاده می‌شود تا فضای داخلی را روشن و دلباز کند. همچنین، در طراحی ویلاهای مدرن، از فناوری‌های پیشرفته و امکانات لوکس استفاده می‌شود تا رفاه و راحتی ساکنان را فراهم کند. برخی از ویژگی‌های کلیدی معماری مدرن در ویلاهای لوکس عبارتند از:

سادگی و خطوط صاف: معماری مدرن بر سادگی و خطوط صاف تأکید دارد. این امر باعث ایجاد فضایی مینیمالیستی و آرامش‌بخش می‌شود.

استفاده از متریال‌های مدرن و باکیفیت: در معماری مدرن، از متریال‌های مدرن و با کیفیت مانند شیشه، فلز و بتن استفاده می‌شود. این متریال‌ها علاوه بر زیبایی، دوام و استحکام بالایی نیز دارند.

استفاده از فناوری‌های پیشرفته و امکانات لوکس: در ویلاهای مدرن، از فناوری‌های پیشرفته و امکانات لوکس مانند سیستم‌های هوشمند، سیستم‌های صوتی و تصویری پیشرفته و استخرهای شنا استفاده می‌شود تا رفاه و راحتی ساکنان را تأمین کند.

ویلاهای مدرن معمولاً در مناطقی با چشم‌انداز زیبا و دنج ساخته می‌شوند. این امر باعث می‌شود که ساکنان از فضای داخلی و خارجی ویلا لذت ببرند همچنین این نوع ویلا معمولاً برای افراد ثروتمند و مشهوری که به سبک زندگی لوکس و مدرن علاقه دارند، مناسب است.

اگر شما نیز به دنبال طراحی و بازسازی ویلا با معماری مدرن و ویژگی‌های لوکس هستید، تیم ما آماده است تا به شما کمک کند تا از زندگی در ویلای مدرن خود نهایت لذت را ببرید. لطفاً فرم مشاوره رایگان سایت گروه معماری رینو را پر کرده تا همکاران ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.

ویلای مدرن

 

معماری خانه رونالدو در عربستان

در مورد اینکه دقیقاً معماری خانه رونالدو به چه شکلی است، نمی‌توان هیچ نظری داد. اما با توجه به امکاناتی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم، می‌توان مطمئن بود که این عمارت از معماری فوق‌العاده برخوردار است.

با توجه به نمای بیرونی ساختمان می‌توان گفت، معماری عمارت مدرن و طبق متد‌های نوین معماری ساخته شده است. با توجه به بزرگی و امکانات رفاهی درون این عمارت، باید استاندارد‌های بالایی در ساخت آن رعایت شده باشد، ضمن اینکه مطمئناً معمار این عمارت تمام مسائل ایمنی را هم در ساخت آن در نظر گرفته است. متریال‌های به کار رفته در ساختمان، بدون شک کیفیت بالایی دارند که مهندسین معمار آن توانسته‌اند، چنین عمارتی بسازند.

 

نمای بیرونی خانه رونالدو

 

 

سخن آخر

همانطور که گفتیم در مورد خانه رونالدو در عربستان شایعات زیادی موجود است، با این حال عمارت رونالدو واقعا دارای معماری خارق العاده ­ای است و برای این بازیکن بزرگ قطعا شایسته است. ضمن اینکه در پایان باید اشاره کنیم این عمارت ۱۲ میلیون پوند ارزش داشته و با باشگاه النصر تنها ۵ کیلومتر فاصله دارد.

۵
از ۵
۱۷ مشارکت کننده
محمدرضا اکبری گفت:
مطلب خوبی بود ???? برای فوتبالیستای دیگر هم بگذارید
    رینو گفت:
    سلام دوست عزیز.ممنون از نظرتون.حتما در مقاله های دیگر برای مابقی فوتبالیست ها هم مطالب جذاب گذاشته میشود.

نظرات _________

​نظرت رو راجع به مقاله برامون بنویس

این فرم رو پر کن تا ما در 24 ساعت آینده با شما برای مشاوره بازسازی و طراحی تماس بگیریم و راجع به پروژه شما با هم صحبت کنیم.​​​​​​​

فرم مشاوره رایگان

بیا راجع به پروژه شما صحبت کنیم

موضوع مشاوره:

با کدوم راحتی؟

ثبت

ممنون، گروه معماری رینو تا 24 ساعت باهات تماس می‌گیره.