مجله معماری رینو

رینو / ​مجله / ادامه مطلب

خانه افراد معروف خارجی ; پشت پرده خانه‌های افراد مشهور + محل اقامت

خانه افراد معروف خارجی

چیزی که همواره در رابطه با افراد معروف جهان نظر ما را به خودشان جلب می‌کند، نحوه زندگی آن‌ها است. این که در چه خانه‌ای حضور دارند و چه چیزی باعث شده تا این خانه یکی از معروف‌ترین سازه‌ها به حساب آید، همگی مواردی است که ذهن ما را به کنجکاوی در مورد زندگی این افراد وادار می‌کند. خانه افراد معروف به طبع ویژگی‌ها و خصوصیاتی را با خود به همراه دارد که ما تا به امروز شاید مانند آن را در زندگی روزمره خود، چه از نزدیک و چه از دور لمس نکرده باشیم! با ما در این مطلب  از گروه معماری رینو همراه باشید تا به معرفی خانه افراد معروف خارجی بپردازیم و ویژگی‌های خاص این خانه‌ها را با یکدیگر مقایسه کنیم.

خانه افراد معروف خارجی

خانه افراد معروف: نیمار، آنجلینا جولی و شکیرا

امروزه تعداد سلبریتی‌های موفق، بازیگران، خواننده‌ها و ورزشکاران آنقدر افزایش یافته است که اگر ما بخواهیم خانه تمامی ‌این افراد به شما معرفی کنیم، شاید یک ماه کامل زمان ببرد! به همین خاطر بر اساس میزان محبوبیت و حاشیه‌هایی که باعث شده است تا این افراد بیشتر از سایرین در ذهن عموم جای گیرند، سه تن را انتخاب کرده‌ایم که در این قسمت به معرفی خانه آن‌ها بپردازیم.

خانه نیمار

 

خانه نیمار

 

سال گذشته، نیمار یک ویلای 3 میلیون دلاری هفت خوابه را که در سائوپائولو ساخته شده بود، به مجموعه خود اضافه کرد. این ملک که در زمینی به مساحت 10117 متر مربع قرار دارد، دارای فهرست طولانی از امکانات رفاهی از جمله زمین اسکواش و استخری است که به نظر می‌رسد هر یک حدوداً یک مایل طول دارند.

از طرفی دیگر، فضای استراحت مجاور با کفپوش چوبی تیره و یک فضای بزرگ برای گذراندن بعد از ظهر، خانه نیمار را تبدیل به خانه‌ای همه چیز تمام کرده است. گاراژ این خانه به گونه‌ای طرحی شده است که امکان پارک 20 اتومبیل را در خود جای داده است (این ورزشکار معروف دارای ناوگانی از اتومبیل‌های لوکس از جمله لامبورگینی، فراری و MC12 مازراتی بسیار کمیاب است که تنها 50 مورد از آنها در جهان وجود دارد).

 در داخل خانه، دیوارهای شیشه‌ای از کف تا سقف و یک آسانسور شیشه‌ای بین طبقات، امکان مشاهده بی‌وقفه تمامی ‌بخش‌های خانه را فراهم می‌کند. یکی دیگر از موارد برجسته در این خانه، یک منطقه سرگرمی ‌با پلان باز وسیع است که تماماً با شیشه پوشانده شده است و در آن یک میز بیلیارد و یک بخش برای قرار دادن نوشیدنی‌ها (بار) قرار دارد. بنا به گزارش‌ها، این خانه مجلل دقیقا در آلفاویل، یک منطقه حومه‌ای مجلل در خارج از سائوپائولو واقع شده است.

نیمار در سال‌های 2013، 2014 و همچنین 2016 نیز خانه‌هایی با امکانات فوق‌العاده را خریداری کرده بود که توجه افراد را به خود جلب می‌کرد. نکته جالب در رابطه با نیمار این است که وی هیچ زمان اقدام به فروش خانه‌های خریداری شده خود نمی‌کند! بلکه گویی به نوعی علاقه دارد تا کلکسیونی از خانه‌های لوکس را با خود به همراه داشته باشد. البته این موضوع در بین ورزشکاران امری رایج است؛ اما تعداد خانه‌های نیمار به جایی رسیده‌ است که کمی ‌خارج از حالت عادی بوده و باعث تعجب افراد می‌شود.

خانه آنجلینا جولی

 

خانه افراد معروف خارجی

 

پس از جدایی آنجلینا جولی از برد پیت، این بازیگر مشهور ‌هالیوودی تصمیم به فروش عمارت 6 خوابه قبلی خود و خرید عمارتی جدید و با امکانات بیشتر کرد. این بازیگر 41 ساله که همچنین فرستاده ویژه کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان است، نقل مکان به ملکی به مساحت 2.5 هکتار را انجام داد که زمانی متعلق به کارگردان افسانه ای سیسیل بی دمیل بود که اغلب او را به عنوان اولین فیلمساز مشهور‌ هالیوود می‌شناسند.

خانه آنجلینا جولی دارای 7500 فوت مربعی مساحت داشته و جایی عالی برای خانواده پرجمعیت این بازیگر است. از بین خانه افراد معروف در حوزه بازیگری، شاید به جرات می‌توان گفت که خانه آنجلینا جولی یکی از بهترین سازه‌ها را از آن خود کرده است. این خانه علاوه بر شش اتاق خواب، دارای 10 حمام، یک کتابخانه خیره کننده، فضاهای نشیمن متعدد و یک آشپزخانه با معماری مزرعه‌ای قدیمی ‌دارد. از دیگر مشخصات این خانه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • باغ
  • استخرهای بزرگ
  • محلی برای استراحت عصرانه به همراه بافت طبیعی بی‌نظیر

خانه شکیرا

 

خانه شکیرا

 

شکیرا دارای خانه‌ها و مزرعه‌های متعدد در سراسر کشور اسپانیا است که معرفی هر یک از آن‌ها نیاز به زمان بسیاری دارد. به همین خاطر، ما در این بخش به معرفی خانه شکیرا در بارسلونا می‌رویم که گویی در این خانه، لوکس بودن پایانی ندارد! خانه شکیرا در بارسلونا حدوداً 5.9 میلیون دلار قیمت دارد. از بین خانه افراد معروف در حوزه خوانندگی، این شکیرا است که یکی از گران‌ترین‌ خانه‌ها در بارسلونا را از آن خود کرده است.

خانه شکیرا دارای معماری داخلی و خارجی مجلل است که شامل هفت اتاق خواب، استخر به همراه یک آبشار شگفت‌انگیز در باغ، سالن بدنسازی، دو آشپزخانه و هزاران امکانات دیگر از جمله یک تئاتر خصوصی است. شکوه این خانه به دو ساختمان دیگر در مجاورت این ملک گسترش می‌یابد. این دو خانه متعلق به جرارد پیکه و والدین شکیرا هستند. هر سه خانه با یک استخر شنا مشترک به هم مرتبط هستند.

این ملک به عنوان یکی از بهترین خانه‌های این شهر شناخته می‌شود. در حال حاضر که دیگر رابطه‌ای بین شکیرا و جرارد پیکه وجود ندارد، بسیاری گمان می‌کنند که شکیرا ممکن است روزی اقدام به فروش این خانه کند؛ زیرا دلیل اصلی زندگی این شخص در این عمارت، حضور پیکه و خانواده او بود.

 

بیلی آیلیش

 

بیلی آیلیش

 

بیلی آیلیش، خواننده و ترانه‌سرای آمریکایی، خانه‌ای مجلل در لس‌آنجلس دارد که با سبک شخصی خود طراحی شده است. این خانه دارای مساحت 2000 مترمربع است و شامل شش اتاق خواب، هفت حمام، یک استخر داخلی، یک سالن سینما و یک استودیوی ضبط است. آیلیش علاقه زیادی به رنگ‌های تیره دارد و این موضوع در طراحی خانه او نیز به وضوح دیده می‌شود. دیوارهای خانه اغلب با رنگ‌های سیاه، خاکستری یا قهوه‌ای تیره رنگ‌آمیزی شده‌اند و مبلمان و وسایل نیز از مواد و رنگ‌های تیره ساخته شده‌اند.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد خانه آیلیش، اتاق خواب او است که به سبک یک کلبه چوبی طراحی شده است. این اتاق دارای دیوارهای چوبی، کفپوش چوبی و مبلمان چوبی است و با نورپردازی ملایم و آرامش‌بخشی روشن شده است. آیلیش همچنین علاقه زیادی به هنر دارد و آثار هنری بسیاری در خانه خود دارد. برخی از این آثار هنری توسط هنرمندان معروفی مانند جاستین هینکلی و مارینا آبرامویچ خلق شده‌اند.

خانه آیلیش یک فضای راحت و دنج است که منعکس‌کننده شخصیت و سلیقه او است. این خانه مکانی ایده‌آل برای استراحت و خلاقیت او است. آیلیش در سال 2021 این خانه را به قیمت 28 میلیون دلار خریداری کرد.

سخن پایانی

در این مطلب ما به معرفی سه خانه پرداختیم که متعلق به نیمار، آنجلینا جولی و شکیرا بود. نکته حائز اهمیتی که در رابطه با خانه‌های افراد معروف خارجی وجود دارد، نوع معماری و امکانات خاصی است که در هر خانه‌ای یافت نمی‌شود. در واقع این ویژگی‌ها در تمامی‌ خانه‌های افراد خاص به چشم می‌خورد و همین موضوع باعث می‌شود تا شما تمایل به مشاهده آن‌ها داشته باشید؛ چیزی که معماران هنرمندشان به دیگران القا می‌کنند.

۵
از ۵
۸ مشارکت کننده

نظرات _________

​نظرت رو راجع به مقاله برامون بنویس

این فرم رو پر کن تا ما در 24 ساعت آینده با شما برای مشاوره بازسازی و طراحی تماس بگیریم و راجع به پروژه شما با هم صحبت کنیم.​​​​​​​

فرم مشاوره رایگان

بیا راجع به پروژه شما صحبت کنیم

موضوع مشاوره:

با کدوم راحتی؟

ثبت

ممنون، گروه معماری رینو تا 24 ساعت باهات تماس می‌گیره.